珮夫人暫時休假



其實我上星期二發生了車禍
我在路上行駛時給後面的車撞了.........
我跟同車的朋友也沒有事~大家不用擔心
一直以為我的車會沒有什麼問題
去修一修就可以

誰知道昨天保險公司跟我說我的車是total lost了
我的echo bb 再也回不了家....
而保險公司也不願意賠償足夠的金錢給我
(明明錯不在我...... )

礙於跟保險公司deal ......是一件十分十分麻煩的事
而我的心情也不是太好
所以我會暫時休假
Freeland的事務都交由hans老總打理

雨過天晴的時候我會再回來

多謝!

p.s. 如果墨爾本blog友你有跟racv deal過的經驗
請麻煩私留給我.....
我...被他們弄得6神無主

珮夫人

留言

  1. 我前日都撞左車呀..俾架TRUCK刮到我2個車門爛哂!!今朝拎左去AAMI QUOTE..要整$4000 at least..不過佢地仲未講係邊個錯呀..希望唔駛賠la.

    你係咪全保呀??

    ps. im from melb too:)

    回覆刪除
  2. 我買左RACV全保呀.....但佢搵左QUEENALAND至平個架來同我估價..... 話我架車點都係值7千幾...又扮哂好好人咁話幫我加到上去8千幾.......但問題係....係VIC根本無可能同8千幾買番我同一款同樣KM既車..........唉......

    你係咩情況下俾架TRUCK整到呀?
    希望你唔係CUT緊線個陣俾人撞到啦
    因為CUT緊線的話......... 係你唔著數咖


    珮夫人

    回覆刪除
  3. 但係係你唔ARM咩?佢點解唔肯賠咁衰架!!

    我係架TRUCK係HODDLE ST REVERSE入一條ONE WAY ALLEY..佢架車霸哂4條LANE.我見佢離開左我條LANE,我咪行前LOR..點知佢個車頭SWUNG BACK ONTO MY LANE..我2個車門死到冇得再死..個貨車佬撞到我第1道門都唔停...繼續刮..痴痴地架

    回覆刪除
  4. 其實點解會TOTAL LOSS咁嚴重架..
    你好慘呀..8XXX買2手車都可能好多野要整.我上次個FRD買完之後..仲駛多左$15XX去整..
    希望你快D開心返LA:)

    回覆刪除
  5. 係人地唔岩...因為係個個衰人撞我車尾... 我唔點保險係度攪咩......總之俾我既感覺係佢地好hea過....

    個殼睇落無咩野既
    但入面睇佢個底r 哂.....
    整番都waste藥費..... 所以保險total左佢囉~

    唉......保險單野一日未攪掂都有排煩
    雖然我都諗緊買咩新車好!!

    fiesta vs jazz
    你點睇?

    珮夫人

    回覆刪除
  6. jazz啦 ;)
    雖然我向mel但我係0經驗幫唔到你啦 =(

    回覆刪除

發佈留言

熱門文章

小說再一次被盜用...

The Finders Keepers Market @ Royal Exhibition Building