Mount Dandenong 半天遊 - Miss Marple’s Tearoom

採完栗子之後就去Sassafras吃午餐
朋友C&I都沒有去過Miss Marple’s Tearoom,
所以抱著要等很久的心情去這裡試試運氣
想不到只要等上50分鐘左右而已
(對...這算是"很快"了! 我想除了一開門就入坐,否則都是要等上很久)

去隔壁的Tea leaves 左看看右看看
見差不多時間就回去坐著等
題外話, Tea leaves 賣的巧克力咖啡豆很不錯
男友大人說找回兒時回憶
(就是巧克力包著咖啡豆那種零食, 我們小時候吃的應該是明治出品)

mrsmarple

這裡的服務生都是穿成這個樣子的

mrsmarple2

有很多jam 出售

mrsmarple3

 

mrsmarple4

相隔5年我又再一次來到miss marple’s tearoom
感覺上MENU 5年也沒有改變過


mrsmarple5

男友的quiche
硬要說有什麼分別的話...
就是5年前 的quiche 比較大份啦! 哈哈哈哈

 

mrsmarple6

我的煙三文魚open sandwich
大廚一定是知道我每天吃不夠5份蔬果
所以狠狠地給我一大堆沙律
要KO這一座小山不是容易的


mrsmarple7

朋友C&I 點的PIE

 

之後就是甜品時間了~~~

首先有超級邪惡的新地

mrsmarple8

不過...這個新地的CREAM太多
吃著吃著就覺得很膩

mrsmarple9

waffle

這個窩夫做得不錯的說
外脆內軟~~ YUM

 

mrsmarple10

最後是不得不吃的SCONE
依舊fluffy~
說真的...我覺得這個不是SCONE吧, 我認識的SCONE都不是這個樣子
這個看來比較像蛋糕?
有沒有人有同感?

 

 

Miss Marple’s Tearoom

382 Mt Dandenong Tourist Road, Sassafras

PH: (03) 9755 1610

http://www.missmarples.com.au/

 

 

 

 

珮夫人
FREELAND @Facebook
https://www.facebook.com/freelandspace

留言

  1. 嘩,好掛住呀! 我特別掛住chicken asparagus cripsy finger sandwich ar..
    佢地scone真係好特別,或者每人也有自己home recipe !
    我覺得都好好味,仲好似冇英式咁肥!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我好鍾意食英式個隻既texture


      珮夫人

      刪除
    2. 咁熱辣辣又脆梗正啦! 諗起Tea Cosy scones 好肚餓 =0

      刪除
    3. 繼續得個睇字, 去拍賣,總有幾個屋企(好似)有幾億身家既人同我地掙

      =W=

      珮夫人

      刪除
    4. 新聞都有報導澳洲d樓市高到香港價咁unaffordable,要遊行抗議..
      唔知政府會不會有措施壓樓市..if so..咪要等下?
      ET 早幾日睇realestate.com.au 個盤Burwood Kmart附近幾條街都想70幾萬

      刪除
    5. 70幾萬算平咖啦, Burwood (including burwood east) 一帶閒閒地都要80幾萬, 近大學個D仲貴!

      珮夫人

      刪除
    6. http://www.realestate.com.au/property-house-vic-burwood+east-117052795

      this one, will u go look look at 29May ? haha..

      刪除
    7. no $$$$
      根據經驗拍賣個價會衝上80萬+
      agent 俾個個range係唔可信的


      珮夫人

      刪除
    8. 我成日覺得d人走去auction八八多過真係買.當睇樓 =D

      刪除
    9. 其實都真既....
      個個WEEKEND都有唔少OPEN HOUSE, 鍾意睇屋既真係好SO

      珮夫人

      刪除

發佈留言

熱門文章

珮夫人暫時休假

小說再一次被盜用...

Bacchus Marsh & Bendigo 1天遊 (上)