Teru Teru @ Box Hill

回港之前留意到Box hill有新開業的日本餐廳
回到墨爾本後, 男友大人在擺工不願下廚
那....就去teru teru試試吧

原本我覺得這家又是一家中國人開的日本餐廳
試過後又覺得好像不是....
這家不是開在box hill中心的teru teru
品質算是ok的, 我相信開在這「偏僻」的位置
價格相宜才是賣點吧!




我點的鰻魚飯
當其他日本餐廳賣的鰻魚飯都是$10+
這家才賣$9
但鰻魚還是大大件的!
而且味道不錯, 份量又不會太少

男友大人點了個醬油刺身飯也只是$10
雖然.......味道就真的一般

但朋友J說那邊的咖喱飯不錯的說
下次去試試吧

唯一擔心的是......人客真的很少
希望可以做下去吧.....
難得在box hill找到間可以吃的日本餐廳
我不想跟glen 的sushi ko一樣..... 結業收場

珮夫人

留言

  1. 真係OK?? 有冇地址呀?
    我今晚可以去試下喎 LOL

    係啦...好想試GLENO個個SUSHI KO:(
    你有冇試過CAMBERWELL有間SUSHI店呀?
    TAKEAWAY架, 佢地D SUSHI好正:)

    回覆刪除
  2. re ah-bi
    係boxhill辣妹子隔離呀!
    你試詔之後點???

    我去過camberwell間日本店望過下d sushi但無買到!
    下次去試下先


    珮夫人

    回覆刪除
  3. 試左喇, 唔錯喎!
    我初頭都以為係中國人開...
    但睇睇下又唔似:P
    但我去O個日都OK多人喎~
    我食左炸豬排烏冬... :)
    個烏冬好味, 似手打O個D... (不過唔夠CARNEGIE好味)
    其他朋友食左CURRY... 佢地都話唔錯 :)
    同埋真係幾抵:P


    SHANSHAN有冇帶你去食CARNEGIE O個間日本野?? 細細間但係日本人開架, D烏冬真係好正呀:P :P :P :P


    CAMBERWELL試下啦,好FRESH架, 好多款, 有北寄貝架:) 佢D TAMAGO好好味:)

    回覆刪除
  4. re ah-bi
    珊珊未帶我去wo...等佢去完香港先叫佢帶我去啦
    我係香港食飽左sushi先返
    可以遲少少先去食~ 呵呵呵呵


    珮夫人

    回覆刪除

發佈留言

熱門文章

珮夫人暫時休假

(已結業) Meega Korean Restaurant @ Glen Waverley

小說再一次被盜用...