大紅燈籠高高掛



用紅燈籠來做聖誕節裝飾??????
(而且還要賣aud $19.00???????)
正宗的中西融合?

aussie你們也未免太神奇吧.......

p.s. 新居還沒有internet....
所以update的進度比較慢........

珮夫人


留言

  1. 我都係住melb架 :)
    岩岩一口氣睇晒你既entries~~~~
    你介紹左好多restaurant
    我今個禮拜都要去試下先得

    btw 你住邊區架?
    你係咪o係hawthorn既大學做野架? (我估下架咋)

    回覆刪除
  2. re ah-bi

    多謝你咁支持 =)
    係呀我係係個邊返工咖... 住近boxhill個頭啦
    咁你又係邊呢? 讀緊書?


    珮夫人

    回覆刪除
  3. 哦~~~~~~~
    係呀 我番緊學架 係你師妹 哈哈哈哈
    我住o係northcote, 近richmond同city :D

    今日我打算去你介紹O係GLEN O個間SUSHIKO食野, 點知間野執左喇原來 :( 搞到冇得食~~~

    回覆刪除
  4. re ah-bi,


    先謝謝你的支持!!

    你都是在 Monash 讀者?那個系?


    hans

    回覆刪除
  5. 最多人讀既accounting and finance :D
    你呢??

    回覆刪除
  6. re ah-bi,


    我咪正宗係你師兄!!
    Major: Accounting!!
    Minor: Economics...

    Which year are you in?


    hans

    回覆刪除
  7. 我地係咪係度玩monash re-union?
    靠freeland我都搵番唔少師兄師姐
    更加估唔到師妹你係同老總讀埋同一科
    我唔係business人
    我係information systems出身既

    sushi ko 好似係我去食完無耐就執左啦......
    佢係glen做唔住....
    執左真係可惜

    珮夫人

    回覆刪除
  8. 我係double major accounting and finance架 :)
    哈哈哈哈~~~~~~ 係呀, 好似reunion咁
    其實都係另一blog友珊珊介紹我黎睇你個blog架咋 :D

    嗯 係啦 我仲諗住食好多好多北寄貝~~
    依家唯有搵日去CAMBERWELL度買TAKE AWAY啦 :(

    咁請問老總o係邊度就業呀?

    回覆刪除
  9. 我現在係香港工作。。。

    都係做番 audit!!

    係呢,你應該考完試,打算番澳洲or回香港?

    回覆刪除
  10. 我要讀多一個sem先畢業~~
    係呀 依家放緊break~€
    唔番香港lu~ 留o係度搵下part time做下 :)

    咁珮夫人o係澳洲咪得番自己一個??

    回覆刪除
  11. 哦。。。咁都唔錯啊!!

    珮夫人點會得自己一個呢,佢個好男友陪佢!!哈哈。。。

    回覆刪除
  12. 原來AH-BI你都識珊珊既
    (應該話珊珊識好多人....好多BLOG友都識佢XDDDD)

    仲有唔好講到我咁孤獨
    雖然我大部份朋友都返哂香港
    E.G.個個死人老總
    但係選擇留係澳洲既我都仲有個男友大人同其他朋友仔陪既
    生活一樣精彩~


    珮夫人

    回覆刪除

發佈留言

熱門文章

珮夫人暫時休假

問題

小說再一次被盜用...