「趁墟」

澳洲第一間的costco在墨爾本的docklands開業
聽美國的朋友說這家店都有很多次了
所以星期日的時候拉了男友大人陪我去一去



logo


維修中的摩天輪



長長的人龍..........
我忘了先在網上申請會員證
所以只好排呀排
排了差不多一小時才可以內進
有會員卡的就不用排隊就可以進去



沒事做就看看風景



costco裡的東東全都是family size
幸好我們家人也比較多
買起上來也蠻方便
要是只有二口子的話那就慘了

朋友極力推介:長腳蟹!
我去到的時候只剩下一點點所以沒有買到
下次再買吧!

costco的蔬菜好像不是太好
我們買了一包3個的茄子......有2個都是壞的...........


左買買右買買也買了....二百多元的東東回家!!!
我想家裡的肉....應該可以吃上2個星期!!!




像不像hocc的光明會logo?




珮夫人

留言

  1. 乜黎嫁?
    上星期我都去左docklands,,, 行左陣就走左lu...

    回覆刪除
  2. re mayu
    costco係類似discount supermarket
    d野放到好似warehouse咁
    而且d貨都好大量
    bulk咁有d會平過出面super

    珮夫人

    回覆刪除
  3. 珮夫人:
    其實我係之前成日向Yahoo Blog 留言俾你既 Ginny =D
    我體驗到Yahoo Blog 既龜速啦 T_T

    回覆刪除
  4. 哈哈哈哈~原來係你, 我仲諗緊點解yahoo唔見左你. 估唔到你都中埋招~
    請繼續多多支持呢度啦

    珮夫人

    回覆刪除

發佈留言

熱門文章

珮夫人暫時休假

問題

小說再一次被盜用...